Search This Blog

Monday, November 7, 2011

Metamorfozele oului

            Am meditat puţin asupra celor 4 părţi de care "beneficiază" orice ou. De fapt, sunt 3, dar hai să arăt ce vreau să spun.
             Avem:
           - Coaja
           - Gălbenuşul
           - Albuşul
           - Transparuşul

             Cu primele 3 suntem de acord. Dar n-am înţeles de ce partea transparentă a oului se numeşte albuş, că doar e transparentă. Am întrebat în dreapta... şi în stânga(să nu se interpreteze că-s fascist) şi mi s-a spus că, odată supus căldurii, acel lichid transparent devine albuş. Nu am fost mulţumit de această extrapolare a efectelor fizicii şi de atunci nu îi spun albuş, ci transparuş. E ca şi cum ai spune că porcii sunt fripturi, nu animale, sau pe ogoare cresc milioane de pâini, nu spice de grâu.

         

No comments:

Post a Comment