Search This Blog

Thursday, April 9, 2015

Trecerea de pietoni

Eu traversez in Bucuresti pe unde se poate. Daca e si vreo trecere de pietoni prin vecinatate, mai bine. Insa intr-o seara era sà imi gasesc sfarsitul exact pe un asemenea stabiliment rutier. Am incercat sa traversez avand in minte exact preconceptia ca pe acolo e mai sigur. Un flacau a accelerat cand eu eram exact la mijloc, deci ma aflam in interiorul unei decizii pe care trebuia sa o solutionez cat mai repede posibil. Din fericire, m-a ocolit si nu mi s-a intamplat nimic, cel putin fizic. Asa ca de atunci ma simt mai in siguranta cand traversez prin locuri asa-zis nepermise... Macar acolo stiu din capul locului ca decizia e in totalitate la mine. Traversez DOAR cand sunt absolut sigur ca nu mai vine nimeni si nu ma mai incred in altcineva necunoscut. Asadar, sunt aproape sigur ca aici e indreptatita nesupunerea civila.

No comments:

Post a Comment