Search This Blog

Tuesday, April 26, 2011

Tepes. Vasile Tepes.

             Vasile Tepes e un profesor de istorie.
             E pensionat, deci nu profesoreste.
             Mi-a spus ca inauntru are-o molie,
             Ce-l roade, daca nu vorbeste.

            Transcendental, Capitalism, Fenomenologie
            Cuvinte mari ce-ncap intr-o cutie
            De lemn sau de plina cu fasole
            Sa treci prin ea, urcat pe role.

           Am vorbit cu el dupa 10 ani. Stiu ca ultima data ma invatase un lucru: sa ajut oamenii care au nevoie de mine. Cand am vorbit acum cu el m-am simtit ca Dragomir, cand povestea despre cum era Heidegger. Tepes vorbea, si vorbea foarte mult. Problema cea mai mare e ca fiecare cuvant spunea ceva. Tot ce scotea pe gura trecea prin tine si lasa o urma adanca. Trecuse o ora si eu nu reusisem sa croiesc un fir al discutiei. Insa stiu ca am castigat multe. Am gustat tot felul de ciuperci, preparate extraordinar de bine.
           Vasile Tepes e un om da capo al fine. Ii plac istoria, filozofia, hribii si carnea de oaie. Imi place sa-l numesc educat moral, cu toate ca nici una nu se cladeste pe temelia celeilalte.
            Ma bucur ca nu am ratat aceasta intalnire miraculoasa.

No comments:

Post a Comment